Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2020

Με μία και μόνο λέξη

 

(στη φωτογραφία: Becky Berardi)

Αέναη Μούσα,
φιλήδονη Θεότητα,

πανούργα ξελογιάστρα,

μεθυστική φαντασίωση,

υπό το φως της λυχνίας, στα μαλακά ανάκλιντρα,
με μια αφοπλιστική, επιδέξια κίνηση,

έβαλε υποτιμητικά την πατούσα της στο πρόσωπό μου,

προστάζοντας με αυστηρή φωνή:

«Γλείφε!»

Διαταγή ή άδεια;
Τιμωρία ή επιβράβευση;

Καταδίκη ή απελευθέρωση;
 

Με μία και μόνο λέξη
το φως μου χάθηκε,

ο χρόνος σταμάτησε,

η μνήμη μου σβήστηκε,

ο νους μου εξουσιάστηκε,

το είναι μου ολόκληρο εξαϋλώθηκε·

έρμαιο των παθών μου

και της αδιαφιλονίκητης γοητείας της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκφραστικά πέλματα - η αξιολόγηση

  Ποιος είπε ότι τα πόδια δεν παίρνουν εκφράσεις; Ποιος είπε ότι μόνο το πρόσωπο έχει πρόσωπο;  Εδώ βλέπουμε, ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του...